ONS BELEID IN VERBAND MET HET CORONAVIRUS

7 mei 2020 08:00

Na een periode van intelligente lockdown is heel Nederland opgelucht door de afgekondigde versoepelingen. Het betekent echter niet dat het virus ook ons land heeft verlaten. Daarom is het belangrijk om ook nu we toe gaan werken naar het ‘nieuwe normaal’ of ‘de anderhalve meter samenleving’, de hygiëne maatregelen in acht te (blijven) nemen.

De maatregelen die in onze praktijk gelden;

Hierbij geldt: heeft u zelf klachten? Dat wil zeggen: neusverkoudheid, hoesten, niezen of koorts? Kom dan niet naar de praktijk! Probeer of iemand anders uw dier kan komen brengen, of verplaats de afspraak waar mogelijk.

  • Kom alleen naar een afspraak en laat gezinsleden thuis. Er geldt een maximum van 1 eigenaar per dier. Komt u toch met meer mensen, moeten wij helaas vragen of deze buiten willen wachten
  • Huisvisites worden gereserveerd en alleen in overleg ingepland.
  • Reinig uw handen bij binnenkomst én vertrek met de daarvoor beschikbaar gestelde alcohol gel. De dispenser hangt boven de weegschaal naast de ingang.
  • Houdt ook binnen 1,5 meter afstand. Ziet u een andere klant aan de balie staan, loop dan even naar een leeg gedeelte in de wachtkamer, u wordt z.s.m. geholpen.
  • Boven de behandeltafels in de spreekkamers hangen transparante plastic schermen, we vragen u zo veel mogelijk aan de andere zijde van dit scherm te blijven.
  • We maken meerdere keren per dag de handgrepen van deuren, de alcohol dispensers, de pinautomaat en andere oppervlakten die veel worden aangeraakt schoon.
  • Wilt of kunt u niet naar de praktijk komen, dan bieden wij de mogelijkheid tot een telefonisch of e-consult. Hiervoor geldt een tarief van €12,50
  • Heeft u voer of medicijnen nodig? Dan kunnen wij deze ook aan huis bezorgen. Hiervoor geldt een tarief van €5,-
  • Wij vragen u zo veel mogelijk met pin te betalen.
  • Komt u met uw kat? Loop dan niet gelijk door naar de katten wachtkamer maar plaats u dier op de daarvoor aangewezen tafel i.v.m. het reinigen van de vervoersmand.
  • Heeft u een afspraak voor een ingreep of operatie? Dan neemt de paraveterinair assistente uw dier aan een neemt deze direct mee naar de opname, dit om zo veel mogelijk contact te voorkomen. Na de operatie of ingreep wordt telefonisch de behandeling en de nazorg besproken en is er tijd voor vragen. U krijgt deze informatie ook per mail gestuurd om dit nog eens rustig na te kunnen lezen. Als u uw dier weer komt op halen kunt u na betaling uw huisdier direct mee naar huis nemen. Er wordt dan niet opnieuw uitgelegd wat de nazorg voor u dier inhoud, dit om zo veel mogelijk contact te voorkomen.

Wij danken u voor uw begrip in deze bijzondere tijd.

Team Dierenkliniek Leusden

Als ‘eerstelijns dierenarts’ zijn wij er
voor het welzijn van uw dier!

WELKOM

Dierenkliniek Leusden Hamersveldseweg 74 3833 GS Leusden 033 – 494 44 88 info@dierenkliniekleusden.nl

WIJ ZIJN EEN CAT FRIENDLY CLINIC

OPENINGSTIJDEN

Maandag t/m vrijdag 08:30 – 17:30 uur

Maandag, woensdag & vrijdag 19:00 – 20:00 uur

Zaterdag 09:00 – 13:00 uur

ONZE SOCIAL MEDIA

IS UW HUISDIER AL VERZEKERD?

Loading poll...